deenfritptrues

Account

Please wait, authorizing ...
×
Sed a scelerisque amet porta, proin adipiscing vel aenean! Tristique sociis et in magna vel elementum, aliquam lorem a, nisi elit risus massa sed, phasellus pellentesque augue

TOPIC: nike air vapormax skatersko

nike air vapormax skatersko 2 years 4 months ago #915

  • ArnoMoore
  • ArnoMoore's Avatar
  • Offline
  • New Member
  • Posts: 5
  • Karma: 0
Tidligere i år vendte Nike SB Dunk salg nike High Premium "De La Soul 2" tilbage, da dens modstykke lav-top-variation er indstillet til at ankomme senere på måneden. Med en unik offbeat og excentrisk stil påvirkede den legendariske raptrio De La Soul ikke kun hiphop, men ved at blive en stor del af skateboardkulturen i løbet af 1990'erne. I 2005 hædrede Nike De La Souls gennemslagskraft med mindeværdige Dunks, og nu et årti senere får de ikoniske sko en tiltrængt opdatering. Mens denne særlige makeup først bestod af en høj top, er silhuetten nu blevet forvandlet til en Dunk Low.

Jeg ejede faktisk High-Tops fra 2005, men solgte den desværre et par år senere. Jeg er nike air vapormax skatersko glad for, at Nike bringer det tilbage, jeg har altid sat pris på designet/historisk værdi, og jeg kan faktisk bedre lide det i lav-top form. OG SB-hoveder er måske uenige, men hey, det er bare mig. Denne gros nike air vapormax flyknit 2 seneste Nike SB Dunk Low Ishod Wair hylder den amerikanske professionelle skateboarder og er især inspireret af Wairs samling af klassiske europæiske sportsvogne. Denne nye Nike SB Dunk Low Ishod Wair, er en hyldest til den amerikanske professionelle skateboarder.

og specifikt inspireret af Ishods sportsvogn. Draperet i et sort/rød/grå/hvid tema kan du finde dette enestående par hos udvalgte Nike-forhandlere fra og med torsdag den 2. februar. Der er en ny farvevariant af Nike SB Dunk nike blazer tilbud Low Ishod Wair og dette er måske det mest farverige par endnu. Denne SB Dunk Low starter med en sort ruskindsoverdel og hvide accenter på Swoosh-mærket, mellemsålen, snørebåndene og Nike-mærket på pløsen og hælen. Det, der dog fanger dit øje mest, er det regnbuelignende tie-dye print, der dækker sidepanelerne og anklen.

Lav med speciel emballage, der inkluderer en trækasse og samarbejdende Nike SB-beklædning i bambusgrøn. Den særlige udgivelsedenne weekend 25. januar, så sørg for at tjekke ind med Extra Butter, hvis du bor i NY og vil have en chance for at få fat i et par. Efter den officielle introduktion og for nylig tilbudt hos udvalgte forhandlere tidligere i sidste uge, Nike SB Dunk Low Pro Camo Green er vist i et andet nærmere butik nike blazer low dame kig.Denne Nike SB Dunk Low Pro Ishod Wair QS er det seneste Dunk Low-tilbud fra den professionelle skater.

Den næste iteration af Nike SB Stefan Janoski i læder får Triple Black-behandlingen, da hele skoen er dækket af bl. ack. Alt fra læderoverdelen til snørebåndene og endda brandingen er blevet mørklagt. For at holde tingene tonale er gummimellemsålen og ydersålen også blevet mørklagt. Den eneste lille kontrast kommer på den indvendige liner, som er udført i antracit. Få et godt kig på Nike SB Stefan Janoski Triple Black ovenfor, og se
efter den hos udvalgte Nike SB-forhandlere i den nærmeste fremtid.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.101 seconds
Za studioZa studio
Um unsere Webseite für Sie optimal zu gestalten und fortlaufend verbessern zu können, verwenden wir Cookies. Durch die weitere Nutzung der Webseite stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu. Weitere Informationen zu Cookies erhalten Sie in unserer Datenschutzerklärung.
Datenschutz Ich bin Einverstanden Ich bin damit nicht Einverstanden